بلاگی برای فایل ها

معرفی و فروش فایلهای آموزشی

۱۹۱ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

برنامه سالانه طرح تعالی مدیریت کیفیت مدار

برای دریافت فایل لطفا به قسمت زیر مراجعه نمایید.

دریافت فایل

 

 

دانلود برنامه سالانه طرح تعالی مدیریت کیفیت مدار

در این پست برنامه سالانه طرح تعالی مدیریت کیفیت مدار آماده دانلود شده است،در زیر قستمهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید در صورت تمایل میتوانید این محصول را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.

برنامه سالانه مدارس طرح تعالی مدیریت:

این فایل کامل ترین مجموعه قابل دسترس درباره تدوین برنامه سالانه مدیر در قالب طرح تعالی مدیریت کیفیت مدار سال تحصیلی 96-97 به صورت ورد و قابل ویرایش می باشد. کلیه محور ها و نمودار ها در این فایل استفاده و تکمیل شده اند و حداقل شش ماه کار مدیر و معاون آموزشی را راحت تر می کند این فایل حاوی ده پوشه است که در هر یک از آنها فایل های خاص همان پوشه یا محور موجود می باشد. مسلما شما مدیر و معاون  گرامی از دانلود این مجموعه راضی خواهید بود و رضایت کامل را خواهید داشت .

۲۹ مهر ۹۹ ، ۱۲:۴۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهتاب اسماعیلی

دانلود پاورپوینت فصل دوازدهم تئوری حسابداری دکتر مهرانی جلد دوم

برای دریافت فایل لطفا به قسمت زیر مراجعه نمایید.

دریافت فایل

 

 

پاورپوینت فصل دوازدهم تئوری حسابداری دکتر مهرانی جلد دوم

محصول مورد نظر شامل پاورپوینت بسیار کامل و با کیفیت فصل دوازدهم تئوری حسابداری جلد دوم تألیف دکتر مهرانی، دکتر غلامرضا کرمی، سیدمصطفی سیدحسینی و مهتاب جهرومی با عنوان ناسازگاری های بازار کارا و پیش بینی ارزش شرکت می باشد که در حجم 52 اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است.در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

بخشی از متن:

مقدمه:

براساس فرضیه بازار کارا ، اطلاعات عمومی بلافاصله پس از انتشار در قیمت سهم منعکس خواهند شد که این انعکاس از طریق واکنش بازیگران بازار سرمایه با اقدام به معامله بر روی یک سهم خاص صورت می گیرد .آنچه در فرضیه بازار کارا به صورت پیش فرض در نظر گرفته می شود عقلانیت بازار سرمایه در هر لحظه از زمان است . به طوری که براساس این فرضیه ، انتظارات افراد در یک بازار کارا در هر لحظه از زمان بیانگر بهترین تصمیم با توجه به اطلاعات موجود می باشد.

۲۹ مهر ۹۹ ، ۱۲:۴۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهتاب اسماعیلی

دانلود پروژه رشته حقوق اسناد هویتی

برای دریافت فایل لطفا به قسمت زیر مراجعه نمایید.

دریافت فایل

 

پروژه رشته حقوق با عنوان اسناد هویتی

در این پست پایان نامه رشته حقوق با عنوان اسناد هویتی در قالب word در 314 صفحه  آماده دانلود شده است،در زیر قستمهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید در صورت تمایل میتوانید این محصول را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.

چکیده: 

اسناد هویتی مدارکی هستند که برای احراز هویت و شناسائی افراد به کار می روند و شامل ۶ سند ، شناسنامه ، کارت ملی ، پایان خدمت یا معافیت از خدمت‌، گذرنامه و مدارک شناسائی صنفی مانند کارت های شناسایی ادارات دولتی را شامل می شود .این اسناد پایه و اساس سایر مدارک نیز قرار می گیرد و به همین لحاظ از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند و در جامعه نیز از اعتبار خاصی برخوردار هستند و به لحاظ موارد فوق الذکر مورد توجه مرتکبین جرائم گوناگون خصوصاً جرائم علیه اموال ( کلاه برداری ، سرقت ، خیانت در امانت و چک پرداخت نشدنی ) قرار می گیرد و مرتکبین جرائم مذکور با جعل اسناد هویتی و با سوء استفاده از عملکردهای این اسناد به اهداف مجرمانه خود نائل می شوند .این تحقیق مشتمل بر ۶ فصل می باشد که در فصل اول کلیات و ادبیات موضوع بیان گردیده است و در فصول بعدی به روش شناسایی تحقیق و تجزیه

۲۹ مهر ۹۹ ، ۱۲:۳۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهتاب اسماعیلی

پاورپوینت فصل شانزدهم کتاب تئوری حسابداری (جلد دوم) تألیف دکتر ساسان مهرانی

برای دریافت فایل لطفا به قسمت زیر مراجعه نمایید.

دریافت فایل

 

 

فصل شانزدهم کتاب تئوری حسابداری (جلد دوم) تألیف دکتر ساسان مهرانی، دکتر غلامرضا کرمی

در این بخش پاورپوینت جامع و بسیار با کیفیت کتاب تئوری حسابداری (جلد دوم) تألیف دکتر ساسان مهرانی، دکتر غلامرضا کرمی، سیدمصطفی سیدحسینی و مهتاب جهرومی( فصل شانزدهم) با عنوان جهت گیریها و پارادایم های تحقیق در حسابداری در حجم 13 اسلاید قابل ویرایش آماده دانلود شده است ،در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمائید.

بخشی از متن:

رویکرد کارکردگرایی در حسابداری

کارکرد گرایی مستلزم پذیرش ماهیتی عینی برای علم و تکیه بر واقع گرایی و اثبات گرایی در بررسی موضوعات حسابداری است،به نحوی که نتایج آن در نهایت به علوم دقیق منتج می شود.کارکردگرایان معتقد به جبرگرایی می باشند به این مفهوم که انسان ازخود اختیاری نداشته و فعالیتهایش تحت تاثیر محیط است.

۲۹ مهر ۹۹ ، ۱۲:۳۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهتاب اسماعیلی

دانلود مقاله رشته حقوق پیرامون اصول مخالفتهای قضایی

برای دریافت فایل لطفا به قسمت زیر مراجعه نمایید.

دریافت فایل

 

مقاله رشته حقوق پیرامون اصول مخالفتهای قضایی

در این پست مقاله رشته حقوق پیرامون اصول مخالفتهای قضایی در قالب word در ۴۸ صفحه  آماده دانلود شده است،در زیر قستمهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید در صورت تمایل میتوانید این محصول را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.

۲۹ مهر ۹۹ ، ۱۲:۲۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهتاب اسماعیلی

دانلود مقاله رابطه سلامت روان با اختلال خواب

برای دریافت فایل لطفا به قسمت زیر مراجعه نمایید.

دریافت فایل

 

مقاله رابطه سلامت روان با اختلال خواب

در این پست  مقاله رابطه سلامت روان با اختلال خواب در 11 صفحه  آماده دانلود شده است،در زیر قستمهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید در صورت تمایل میتوانید این محصول را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.

 

شرح مختصر:

خواب یکی از نیازهای اساسی و ضروری انسانها و برخورداری از آن حق مسلم آن ها محسوب می شود و اختلالی که در آن رخ می دهد تاثیر جدی و عمیقی بر سلامت می گذارد، پژوهش حاضر برای بررسی تاثیر سلامت روان در اختلال خواب انجام شده است، در این پژوهش از روش پیمایشی استفاده شده و جامعه موردپژوهش دراین تحقیق عبارت است ازخانم ها وآقایانی که درشهر بهشهر زندگی می کنند.

نمونه تحقیق حاضر ازبین ۳۰مرد و ۳۰ زن از بین خانواده های شهر بهشهر انتخاب شده است. روش نمونه گیری به شیوه تصادفی طبقه ای بود.

۲۹ مهر ۹۹ ، ۱۲:۲۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهتاب اسماعیلی

دانلود جزوه خلاصه درس دینامیک (مکانیک) بر اساس کتاب دینامیک مریام

برای دریافت فایل لطفا به قسمت زیر مراجعه نمایید.

دریافت فایل

 

 

جزوه ی خلاصه ی درس دینامیک (مکانیک) بر اساس کتاب دینامیک مریام

در این پست جزوه ی خلاصه درس دینامیک (مکانیک) بر اساس کتاب دینامیک مریام در قالب PDF در ۴۱ صفحه و بصورت تایپی و با کیفیت بسیار عالی  آماده دانلود شده است،در زیر قستمهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید. در صورت تمایل میتوانید این محصول را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.

شرح مختصر:

درس دینامیک(رشتۀ مکانیک) از جمله درسهای سخت بـرای دانشـجویان رشـته ی مکانیک به شمار میرود و چهار واحدی بودنِ این درس نیز، نشـان دهنـده ی همـین موضوع است.

۲۹ مهر ۹۹ ، ۱۲:۱۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهتاب اسماعیلی

دانلود پاورپوینت کتاب اصول حسابداری 2 دکتر یحیی حساس یگانه

برای دریافت فایل لطفا به قسمت زیر مراجعه نمایید.

دریافت فایل

 

 

دانلود کتاب اصول حسابداری 2 دکتر یحیی حساس یگانه

دانشجویان و کاربران عزیز در این بخش پاورپوینت کتاب اصول حسابداری 2 دکتر یحیی حساس یگانه در حجم 404 اسلاید قابل ویرایش آماده دانلود شده است.در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمائید.

گوشه ای از مطلب:

جایگاه درس

این درس بعداز درس اصول حسابداری 1 ودر نیمسال دوم رشته حسابداری باید گذرانده شود.

سیستم حسابداری دستی

مقدمه:

تاکید بر سیستم حسابداری دستی بر این اساس است که این سیستم ومفاهیم دفاتر روزنامه و معین در دوران نه چندان دوروحتی درسالهای اخیرتوانسته است نیازهای اطلاعاتمالی مؤسسات متوسط و بزرگ را به خوبی مرتفع نماید.

۲۹ مهر ۹۹ ، ۱۲:۰۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهتاب اسماعیلی

دانلود تحقیق رشته روانشناسی عمومی مکانیسم های دفاعی - روانی

برای دریافت فایل لطفا به قسمت زیر مراجعه نمایید.

دریافت فایل

 

تحقیقات رشته روانشناسی عمومی پیرامون مکانیسم های دفاعی- روانی

در این پست  تحقیقات رشته روانشناسی عمومی -مکانیسم های دفاعی- روانی در قالب word در ۱۷۱ صفحه  آماده دانلود شده است،در زیر قستمهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید در صورت تمایل میتوانید این محصول را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.

۲۹ مهر ۹۹ ، ۱۱:۴۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهتاب اسماعیلی

دانلود خلاصه فصل هفتم کتاب حسابداری مدیریت دکتر نیکبخت

برای دریافت فایل لطفا به قسمت زیر مراجعه نمایید.

دریافت فایل

 

پاورپوینت فصل هفتم کتاب حسابداری مدیریت دکتر محمدرضا نیکبخت

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش پاورپوینت فصل هفتم کتاب حسابداری مدیریت تالیف و ترجمه دکتر محمدرضا نیکبخت و دکتر زهرا دیانتی دیلمی با عنوان تصمیم‌گیری بر اساس اطلاعات هزینه‌های مربوط و اطلاعات استراتژیک شرکت در حجم 75 اسلاید قابل ویرایش آماده دانلود شده است.در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

۲۸ مهر ۹۹ ، ۱۴:۱۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهتاب اسماعیلی